Höstprogrammet är på väg

Idag, tisdag 29/8 postade vi vårt höstprogram. Så om någon/ra dagar bör ni alla ha programmet i brevlådan/inkastet. Vi lägger en länk till programmet här till höger. Vi hoppas att ni hittar några aktiviteter som kan intressera. Mycket av vårt fokus denna höst är på våra yngre medlemmar och då i form av Natursnokar. Häng med Natursnokarna. Det är en barn- och familjeverksamhet där barn och deras vuxna upptäcker naturen tillsammans.

Samtidigt finns stora möjligheter att engager sig i vår förening. Kommer med i vår fågelgrupp eller någon av de andra grupperna. Hör gärna av er. Mycket välkomna till våra aktiviteter.

Starflock över stubbåker