Årsmöte/kretsstämma

Torsdagen den 5 mars är det dags för vårt årliga årsmöte/kretsstämma. Våra medlemmar är kallade genom vårt utskick tidigare i år och nya medlemmar är naturligtvis också mycket välkomna. Till vårt årsmöte har vi bjudit in vår länsordförande, Linda Birkeda. Hon kommer att berätta om skånedistriktets verksamhet och vilka olika frågor som engagerar vår länsförening. Det är många frågor om miljö och natur som är aktuella och övergripande för hela Skåne. Klimatfrågan är även aktuell för länsföreningen, naturligtvis.

Kom och deltag i årsmötet – vi vill höra allas synpunkter på vår krets och det arbete vi gör.
Och kom och lyssna på vår ordförande i Länsföreningen – det kommer att bli spännande.

Hjärtligt välkomna

Storkprojektet är ett av Länsförbundets olika projekt