Föreläsning och boksignering med Emma Sundh från Klimatklubben!

Emma Sundh är en av grundarna till Klimatklubben, en nationell rörelse som växt sig stort på bara en kort tid, inte minst i sociala medier. Klimatklubben var också en viktig inspirationskälla till att vi i Landskrona startade vår egen klimatgrupp!

I den här inspirerande föreläsningen, som tar avstamp i boken Gör skillnad! (skriven av Maria Soxbo, Emma Sundh och Johanna Nilsson, initiativtagare till Klimatklubben) får dy en snabbkurs i klimatkrisen, konkreta verktyg till verklig förändring och sänkt klimatavtryck, en förståelse för såväl ditt eget beteende som andras och inspiration för hur omställningen kan se ut.

Tid: 21 januari, 18.00 – 19.30 med boksignering

Plats: Landskrona stadsbibliotek

Vill du vara säker på att få en plats på föreläsningen? Anmäl dig då till biblioteketvuxen.program@landskrona.se. Det går också bra att anmäla sig i bibliotekets reception eller ringa 0418-473500 för att skriva upp sig på gästlistan. Du kan anmäla fyra platser/person.

Ett samarrangemang av Naturskyddsföreningen i Landskrona och Landskrona stadsbibliotek.

Läs mer om evenemanget här: https://www.naturskyddsforeningen.se/vad-du-kan-gora/kalender/gor-skillnad-forelasning-och-boksignering-med-emma-sundh-fran-klimatklubben